';
CROSS TRAINING

GRAFIK ZAJĘĆ

CO TO JEST CROSS TRAINING?

Jest to zróżnicowany trening ogólnorozwojowy, a dzięki wyjątkowej metodyce treningu jest wszechstronny, uniwersalny i ma szerokie zastosowanie w osiąganiu różnych celów treningowych.

DLA KOGO

zalecany jest cross training?

Jedną i najważniejszą cechą systemu treningowego cross training jest nieograniczone przeznaczenie. Taką formę treningu może uprawiać każdy, bez względu na wiek i płeć, kondycje czy doświadczenie na siłowni. W USA i Europie na specjalnych sesjach treningowych ramię w ramię ćwiczą ze sobą policjanci, zawodnicy MMA, prawnicy a i również ludzie na emeryturze.

System treningowy crossgym ma na celu rozwinięcie sprawności naszego organizmu w dziesięciu różnych obszarach fizycznych. Należą do nich: wydolność krążeniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, zwinność, równowaga, koordynacja i dokładność.

Amatorzy cross trainingu na całym globie biegają, wiosłują, przenoszą przedziwne przedmioty, przewalają ogromne opony, robią pompki i brzuszki, noszą worki z piaskiem, skaczą na skakance, ciągną liny, podnoszą ciężary, rzucają piłką lekarską, wskakują na pudła i robią dziesiątki innych rzeczy, których z pewnością nie spodziewasz się znaleźć w rozpisce treningowej.

Trening tego typu wzmacnia mięśnie, zwiększa zakresu ruchu stawów, poprawia siłę i wytrzymałość, kształtuje sprawność ogólną. Reguluje braki równowagi w mięśniach, powstałe na skutek długotrwałego uprawiania jednej dyscypliny. Oznacza to równomierny przyrost masy mięśniowej i kompleksowe kształtowanie całej sylwetki.

ZALETY

cross training'u?

  • jest ciekawy, nie nudzi się (każdego dnia, przez miesiąc możesz robić coś innego i to na każdej sesji)
  • buduje siłę, sprawność, szybkość, koordynację, uczy wyzwalać moc
  • kształtuje siłę funkcjonalną (przydatną w wielu dyscyplinach sportu)
  • pozwala w 20 minut wykonać cały, ciężki trening (oszczędność czasu)
  • nie potrzebujesz wielu ćwiczeń i sprzętu
  • w nieskończoność możesz zwiększać stopień trudności wysiłku
  • budujesz „żelazną” wytrzymałość tlenową i beztlenową
Intro Cross Training

Zajęcia przeznaczone dla osób początkujących. Mniejsza intensywność ćwiczeń, mniejsza ilość powtórzeń i dłuższe przerwy odpoczynkowe powodują, iż jest to trening odpowiedni dla każdego.

Cross Training

Zajęcia przeznaczone dla osób o zwiększonej kondycji. Większa intensywność ćwiczeń, Większa ilość powtórzeń i krótsze przerwy odpoczynkowe powodują, iż nie jest to trening odpowiedni dla osób początkujących.